Wihooo!

Hej just nu sitter jag här och trökar mej framför datorn :P känner mej inte bra så tror det blir hemma och inte skolan imon... e hes som en apa! :(

MEN    Jag och Evelina kanske ska åka till mitt kära lilla TYSKLAND i mars! :D♥ Vi får bara hålla tummarna på att vi får åka men vi fick av våra föräldrar! Wohoo! KOMMER BLI ASGÖTT OM VI FÅR ÅKA! :D
Som Ewe sa, så blir det typ som ''utbytesstudenter'' så vi kommer vara där i 6 dagar och så kommer dom hit till Sverige sen :)
Jag vill verkligen åka upp till 110 % om inte mer! :D Åhh! E superduperglad verkligen! :D ♥♥♥
Jag tror inte jag kan säga det här men.....jag har aldrig varit i Tyskland hahah ^^
Kommer säkert inte fatta ett skit vad dom säger men man får försöka ;)


Vad har alla gjort idag då? :)♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0