Har tråkigt :(

Hej alla har tråkigt så här kommer detta ;)



Visste du...
att jag vill - bli typ 1.85 :D
att jag lyssnar mest på - Tokio Hotel och annan bra musik ;)
att jag pratar - snabbt när jag e stressad xD

att jag inte gillar -
att jag avskyr när - jag har ont i tänderna!
att kärlek är - bra? xD
att jag gillar att -  dansa, sjunga (e jag bäst på ;))
att jag alltid kommer att - ha världens bästa humor ;D
att jag är hemligt förälskad i - mr X xD
att sist jag grät var - Läääääääääängesen! :D
att min mobiltelefon är -  pimpad ;)
att när jag vaknar på morgonen - är jag cool B-)
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna :P
att idag har jag - städat...
att jag just nu tänker på - när Anders bagge leker cowboy xD
att i kväll ska jag -  äta godis :D
att i morgon kommer jag - göra något? xD
att jag hoppas -  på att jag alltid kommer vara  cool ;)
att jag verkligen vill -
bli rik!! :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0