klar!

hahah det tog lite längre tid än vad jag hade väntat mej men såhär blev det :

Hade: 18 T-shirtar, Tog bort: 2

Hade: 12 skor, Tog bort: 0

Hade: 12 linnen, Tog bort: 1

Hade: 6 klänningar, Tog bort: 0

Hade: 7 tunikor, Tog bort 0

Hade: 11 koftor, Tog bort: 1

Hade: 6 Långärmade, Tog bort: 0

Hade: 13 byxor, Tog bort: 2

Hade: 7 kjolar, Tog bort: 1

Hade: 5 shorts, Tog bort: 1

Hade: 28 leggings, Tog bort: 8

Hade: 4 scarfar, Tog bort: 0

Hade: 3 benvärmare, Tog bort: 0

Hade: 6 skärp, Tog bort: 0

Har: 1 svart väst

Hade: 6 pyjamasar, Tog bort: 0


från början hade jag: 146 plagg och tog bort 16 så kvar blev det 130 plagg :)
igentligen har jag jättesvårt att ta bort kläder :P jag bara saknar dom xD

Hahah aa det var det :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0