huvudvärk med meeeeeeeeeeeer

hejhej

idag har dagen inte variit så bra :(
det började med att vi skulle dansa
jag fick migrän
jag tog en iprem , men det blev inte bättre
sen när vi skulle ha NO fick jag och Lisa varsin risifrutti, men Lisa behövde inte någon egentligen :D
men sen när vi kom så trodde alla att vi hade skolkat :O men markus (våran klassföreståndare) var ju lixom med hela tiden.. aja, efter NO'n hade det inte blivit bättre, så jag fick en tablett som skulle hjälpa mot migrän , fast den var till vuxna., så jag mådde jätte dåligt sen , då gick vi till vårdcentralen .. då visade det sej att jag hade fått bivärkningar av den tabletten
men nu mår jag bra , typ , lite illa mående .., ajaa

hehe, det var lite om det, och jag gjorde så att våran klass fick håltimma :D mohaha
ajaa

hejdå


Kommentarer
Postat av: sofia

Jaa det var bra ewe. :)

2010-10-15 @ 16:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0