Deutschland :D

Ang. Tyskland så ska jag bara säga att jag och Ewe ska dit!! :D Wooohoo :D:D:D
Vi åker troligtvis den 19 mars men vi kommer ju inte bo i samma familj :P
Vi åker buss eller plan dit men jag hoppas på plan för då könns det mer som
man åker utomlands :D
HERREGUD VAD JAG LÄNGTAR! Hahah går typ och pratar om det hela tiden, men fatta hur lycklig jag e! :D
Har till och med kommit på en egen idé hur min plan e om man åker flygplanet dit:

Först åker vi till landvetter en regnig dag då det inte e fint väder!
Sen så köper man lite godis där som man kan äta på planet :D
Hoppar på planet och jag sitter brevid Ewe (Y) xd
Vi pratar om hur kul det kommer bli och jag kommer säkert sitta
och skaka som en.... Öhm.... mus? xD
Planet landar i Magdeburg och då blir det soligt, jag går runt och utforskar där ett tag
(Bill och Tom från Tokio Hotel kommer ju typ där ifrån xD)
Och självklart tar en massa bilder där ;D
Sen tar vi bussen till dit vi ska (En bit utanför Magdeburg)
Vi kommer fram och jag träffar min ''familj'' och jag
fattar ingenting vad dom säger men tillslut i slutet av veckan fattar jag
ganska mkt :D
Jag kommer sen hem och ska berätta för ALLA hur min otroliga resa
har varit xD


HAHAHH xD jaa det e det jag vill ska hända :D



Kommentarer
Postat av: ANNA :D

Och din "familj" är egentligen BILL , TOM , SIMONE OCH GORDON!!

bill och tom flyttar nämligen hem i några veckar (så länge som ni stannar) från beverly hills.

och när bill ska hjälpa dig med packningen , hoppar JAG! den coola men mystiska lilla anna fram bland kläderna!

bill blir överraskad men jätte glad,



sen slutar det med att bill friar till MIG!

och tom friar till DIG!



sen flyttar vi tillbaka till bill och toms hus i Hollywood, fast du och tom får bo i lekstugan! :'D



haha , skoja! du får också vara med! ;)

2010-10-27 @ 06:29:25
URL: http://paniani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0