tips när man har tråkigt

nu vill jag ge er ett tips på vad man kan göra när man har tråkigt !

själv älskar jag att skriva.. alltså typ böcker
fast jag gör inga böcker, så jag kan väl säga berättelser
som nu ikväll, jag lyssnade på en låt om en tjej som dog förra året
ingen kan väl föreställa sig huur det är att mista en 14 årig syster
men jag förstår verkligen att han var ledsen

jag satte mig själv i hans situation, men ändrar till mitt
jag har ju själklart inte skrivit av hans låt.. jag har gjort berättelsen till min egen
skriven av min fantasi
men jag lyssnade på låten och det bara rasade ur mig
ide efter ide, nu har jag kommit en bit
det är riktigt kul!
men det beror på var man har för intressen, om man inte gillar att skriva så var väl inte detta det bästa tipset man kunde ge


jag vet att typ alla redan har hört och sett detta
men man kan ju ta andra exempel, kanske man känner någon som gift sig
eller ja.., man kan ju ta från youtube ;)
det behöver ju självklart inte vara sorgliga saker
men eftersom jag är så bra på att skriva in mig i en berättelse där det hänt något sorgligt skriver jag om det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0