Nu börjar jag igen

Ja , nu hade jag lust att skriva ett inlägg... Men vet inte riktigt om jag kommer att skriva så ofta ., men men! I julklapp fick jag : presentkort på Gina tricot 900:- , presentkort på Intersport 500:-, en Henri lyod tröja ( har ingen aning alls om hur det stavas) , en mascara , typ skrivblock ... Och det bästa .......! En shopping resa till London :D :D :D på påsklovet .. Eller aså det var typ 2500:- , de pengarna skulle typ gå till resan och boende :) då är lixom de pengarna klara eller vad man säger :D vet inte om det vad något mer.. Kommer inte ihåg ;) men nu ska jag äta gröt ., förlåt för det långa och tråkiga inlägget ../ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0