När man har tråkigt...

Jag brukar alltid kolla på kläder på nätet när jag har tråkigt
eller så kollar jag typ andras bloggar.. men det är bara såååå tråkigt när de inte uppdaterar -.-

En "rolig" bloggare.. alltså en bra bloggare, är en som uppdaterar mycket
att bara skriva ett inlägg / dag tycker jag är tråkigt och då slutar jag lätt att läsa

det är ju lixom samma sak som på tv.. man vill ju inte se samma sak hela tiden ?


haha vad gör jag ? jag skulle ju bara skriva vad man kunde göra om man hade tråkigt..
nu skriver jag typ tips till bloggare
aja, då vet ni iaf som läser den här bloggen vad jag tycker
jag menar inte att ni också måste tycka som jag , eller om ni uppdaterar lite är dåliga bloggare..
nej, men hejdåå

nu ska jag äta apelsin


(google bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0