kul kul

hej .. imorgon blir det en riktigt bra dag förhoppningsvis ! :D

först åker jag och sandra till backaplan och shoppar lite
sen hem till isabelle :)
riktigt kul.. och jag som alltid ska vara så himla taggad för allt som ska hända
eller bara om det är något bra förstås ! :D hihi

det är konstigt! aså jag har alltid kunnat äta typ jättemycket mat :$ haha tjockis
men nu .. jag har typ tappat aptiten eller något
fast det kan ju bero på att jag inte idrottar så mycket längre
tränar ju bara två gånger i veckan och spelar match en !

på typ våren och hösten har jag lixom fullt upp hela veckan
det kan bli lite jobbigt tycker jag ..
men jag gör ju något som jag tycker om. Det är väl bra ?
haha, förlåt att jag aldrig har något kul att skriva om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0