En bild (a)



är faktiskt ganska nöjd med bilden..
men den såg bättre ut på telefonen


Kommentarer
Postat av: sofie

hej!

sofie heter jag och jag har en egen blogg ' www.nattstad.se/sofiecesarino ' där jag tjänar pengar på en sidvisning. jag försöker spara ihop till en skitsnygg jacka jag har sett men som mina föreldrar inte vill köpa till mig.. så snälla, bara tryck på länken. och ta en snabbtitt på min blogg. snälla.. vill verkligen ha denna jackan :( ni behöver inte göra mer än att gå in och kolla bara. fast en kommentar har ju aldrig skadat någon.om du såg detta som reklam eller något annat så förlåt att jag störde. ha en fortsatt bra kväll.

kramar från www.nattstad.se/sofiecesarino



fin blogg hade du faktiskt :)

2010-12-08 @ 19:04:29
URL: http://www.nattstad.se/sofiecesarino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0