Bok tips av Evelina

Hejhej :)

Jag har läst några böcker av Katarina von Bredow
jag tycker böckerna är jätte bra ! iaf dom jag har läst



Jag har läst "Hur kär får man bli?" och tyckte den var jätte bra
Jag orkar inte skriva vad den handlar om men den var jättebra iaf ;)
Boken får 4 stjärnor av 5 av mej :)







och så har jag läst "räcker det om jag älskar dej?"
den var riktigt bra den med
av mej får den 4 stjärnor av 5 ;)







och så har jag läst "Som jag vill vara" , den tycker jag bäst om av dom tre böckerna jag har läst
jag kan skriva att det handlar om en tjej som heter Jessika och är 15 år som blir gravid , mer orkar jag inte skriva :)
ni får läsa den själva istället ;)
av mej får boken 5 stjärnor av 5 :)

Kommentarer
Postat av: Denice<3

Hur kär får man bli är jätte bra:) Du har en sjukt bra blogg oxå! Kram<3

2010-08-06 @ 16:18:47
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/
Postat av: Barbie

Hennes böcker är sjukt bra. Har några styckna och funderar på att köpa fler... när jag nu orkar och har pengar! ^^

2010-08-06 @ 19:26:00
URL: http://thabarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0